Jos ihmisellä "sielu" on, niin minne helvettiin olen omani hukannut? Olen vissiin myynyt sen -tai vaihtanut pariin tuoppiin baarissa.
Sielu.. Se on ilmeisesti sellainen harmaa muovailuvaha möykky, jossa on pystyssä pari rautanaulaa lapsuuden ensimmäisinä muistoina ja koko komeus on kiedottu teini-iän draumaattiseen rautalankaan.. sitten yhtenä päivänä koko paska leviää käsiin(sanoo Touko Pouko).
Ehkä minun sieluni on lähtenyt vaellukselle.. Sieluthan vissiin vaeltavat. Ainakin levottomat sielut.
Ehkä minun sieluni on asettunut forssan alkon paikallisjohtajan ruumiiseen.
Sieluthan tekevät sellaista(sanoo Veikko Huovinen)
Hyvä forssan alkon paikallisjohtaja! Jos luet tätä ja löydät sieluni, niin olisitko ystävällinen ja palauttaisit sen pikinmiten minulle. Oloni on kovin sieluton ilman sitä.